پشتیبانی و حمایت

در حالت معمول و طبق روال سیاست تولید کنندگان نرم افزار در واقع واژه ی پشتیبانی را در لغت به معنای خدمات پس از فروش و رفع مشکلات ناشی از خطاهای موجود معنا میکنند و در ادامه برای هر گونه حمایت در جهت توسعه و یا ارائه راهکار  یا مشاوره مالی در راستای بهبود روشهای مالی را از کاربر دریغ نموده و یا شامل هزینه میدانند .

این در حالیست که رویکرد تیم توسعه نرم افزار حسابداری و انبارداری تحت وب اکاپ در موضوع پشتیبانی با سایر شرکتهای تولید کننده نرم افزار متفاوت است و دیدگاه حمایت کننده و حفظ منافع مشترک است.

به طوری که هر گونه حمایت از قبیل مشاوره مالی در راستای بهبود روشهای موجود و از مرحله پیشنهاد تا پیاده سازی کامل و نظارت بر حسن انجام مراحل مزبور شامل پشتیبانی کاربران میباشد و در هیچ زمانی تنها نخواهند ماند .

این در حالیست که در جهت تقویت نرم افزار نیز هر گونه توسعه شامل تمام کاربران میباشد و این شمول نیز کاملا به صورت رایگان خواهد بود.